کانکس بلیط فروشی

کانکس بلیط فروشی یکی دیگر از محصولات کانکس ساز است. این کانکس فروشگاهی نسل جدیدی از همان کیوسک‌های بلیط فروشی سازمان اتوبوسرانی و یا بلیط فروشی‌های جلوی سینماها که دچار دگرگونی در نمای ظاهری و نوع طرح آنها شده و تبدیل به یک کیوسک زیبا به‌عنوان عضوی از مبلمان شهری شده است. ظاهر زیبا و نورپردازی نمای خارجی آنها باعث زیبایی دو چندان این سازه ها در هنگام شب شده و همین امر موجب گسترش آنها به کاربری‌های دیگر مانند کانکس آبمیوه فروشی و نظیر این چنین کاربری هایی گردیده است.

 

مدت زمان اجرا :

30 روز

کانکس بلیط فروشی

کانکس بلیط فروشی یکی دیگر از محصولات کانکس ساز است. این کانکس فروشگاهی نسل جدیدی از همان کیوسک‌های بلیط فروشی سازمان اتوبوسرانی و یا بلیط فروشی‌های جلوی سینماها که دچار دگرگونی در نمای ظاهری و نوع طرح آنها شده و تبدیل به یک کیوسک زیبا به‌عنوان عضوی از مبلمان شهری شده است.

ظاهر زیبا و نورپردازی نمای خارجی آنها باعث زیبایی دو چندان این سازه ها در هنگام شب شده و همین امر موجب گسترش آنها به کاربری‌های دیگر مانند کانکس آبمیوه فروشی و نظیر این چنین کاربری هایی گردیده است.

تاریخچه کانکس بلیط فروشی

دلایل اولیه پیدایش کانکس بلیط فروشی را در ابتدا تجمع مردم برای خرید کالا یا دریافت نوبت برای حضور در مکانی مانند سینما تشکیل می‌داد که برای حفظ حق تقدم و ایجاد نظم در چنین جاهایی مانند استادیوم های ورزشی و یا سینماها به فکر صدور بلیط افتادند و از طریق آن سعی در احترام به حقوق مراجعه کنندگان کردند.

برای این منظور نیاز به یک فضا یا سازه ای بود تا بتواند این برگه های نوبت دهی را به مردم ارائه و هزینه ورودی را دریافت کند. در اینجا بود که نخستین نسخه های کانکس بلیط فروشی بوجود آمد. و نمونه های اولیه شامل یک سازه تمام فلزی و بدور از هرگونه تجهیزات جانبی و یا تزئینات بوده است. فقط یک درب بازشو و یک قسمت شیشه ای برای ارتباط با افراد خارج برای دریافت بلیط و هزینه در آن تعبیه شده بود.

کم کم سازمان‌های دیگر مانند اتوبوسرانی‌ها و سالن‌های تئاتر و سینما نیز برای اقدام به ساخت کانکس بلیط فروشی کردند. تولید نیز توسط شرکت یا تولیدی خاصی انجام نمی‌شد و کارگاه های آهنگری معمولی آنها را از ترکیب ورق های فلزی و پروفیل یا نبشی های آهنی تولید می‌کردند که کمی بعدتر با پیشرفت و گسترش شهرها و با بوجود آمدن کلان شهرها و تکنو شهرها زیبایی و کار آمدی بیش از پیش برای انسان امروزی ضروری گشت و نیاز به به روزرسانی این کانکس بود.

از این رو کانکس ساز وارد عمل شده و محصول جدیدی با نام کانکس بلیط فروشی را معرفی کرد. کیوسک بلیط فروشی در واقع با حفظ هویت و پیشینه نمونه مدرن شده ای از همان است. با این تفاوت که در ساختار آن به زیبایی و دوام اهمیت ویژه ای داده شده است. چرا که نوع های قبلی دیگر با ساختار شهر های امروزی و برای مشتریان امروزی مناسب نبود و خیلی زود به علت استفاده از ورق های آهنی دچار فرسودگی کانکس بلیط فروشی و زنگ زدگی می‌شدند که نمای آنها را بسیار نا مناسب جلوه می‌داد.

ساخت کانکس بلیط فروشی

ساخت کانکس بلیط فروشی با نمای کامپوزیت از سال 1383 رسما آغاز و با ابعاد و رنگهای مختلف روانه بازار شد و بیشترین موارد استفاده آن برای سازمان اتوبوس رانی، استادیوم های ورزشی، سالن های تئاتر و موسیقی، سینماها و کمی بعد تر پارکینگ‌های عمومی و شرکتهای خصوصی بودند. این روند تا به امروز ادامه داشته است. اما تیم مهندسین کانکس ساز در طی این سال‌ها بارها نمونه های جدید و به روز تری از آن را ارائه داده و هر سال نیز گروه طراحی کانکس ساز نسخه جدیدی از آن را رونمایی می‌کنند.

اگر چه بسیاری از فروش بلیط ها و رزرو آنها اکنون به صورت اینترنتی و یا از طریق آژانس های خدماتی صورت می‌گیرد. اما در مواردی نیز این کیوسک ها به صورت کانکس بلیط فروشی همچنان حضور خود را در فضای شهری حفظ نموده و گاها کاربری‌های دیگری مانند کیوسک راهنمای گردشگران و موارد مشابه آن برایش در نظر گرفته اند. که باعث شده همچنان به عنوان عضوی قدیمی از فضای شهری در میان رفت و آمد شهروندان در جای خود بماند. اگر چه تعداد آن کم تر و ظاهر آن دستخوش بروز رسانی ها و تغییراتی گشته است.

مشخصات فنی

  • شاسی از تیر آهن نمره 14 تا 18 بنا به سفارش به صورت دور کلاف
  • اسکلت از پروفیل های آهنی سنگین در ابعاد 40*40 و 40*80 که بوسیله جوش ممتد به شاسی متصل و جهت جلوگیری از فرسایش استراکچر سطح کل آهن آلات توسط ضد زنگ پوشیده می‌شود
  • نمای بیرونی از نوع کامپوزیت و در برخی موارد نیز بنا به سفارش از چوب ترموود تشکیل شده و دارای سه طرف پنجره دو جداره و در یک ضلع درب بصورت بیرون بازشو می‌باشد
  • جنس متریال درب کانکس بلیط فروشی از نوع آلومینیومی سنگین به صورت پیش رنگ شده
  • پنجره ها از نوع یو پی وی سی دوجداره
  • نور پردازی داخلی با مهتابی های تایلی و برای بدنه خارجی از چراغ های ال ای دی کم مصرف مانند کانکس نگهبانی استفاده میگردد.
  • سیم کشی برق همراه با سیم کسی تلفن، نصب کلید و پریزهای مورد نیاز همراه با جعبه فیوز مینیاتوری سیتم برقی این کانکس را تشکیل داده است.
  • بدنه دیوارها و سقف آن نیز از داخل دیوار پوش های پی وی سی با طرح چوب.
  • عایق جداره های آن را پلی استایرن با ضخامت 4 سانتیمتر برای جلوگیری از اتلاف انرژی.

ابعاد کانکس

ابعاد کانکس بلیط فروشی بنا به درخواست و نیاز مشتریان از 1*1 متر تا 6*3 متر متغیر و هر خریدار با توجه به نیاز و مقدار فضایی که برای آن در اختیار دارد، ابعاد مورد نیاز خود را مشخص می‌کند.

برای کسب بیشتر و استعلام قیمت کانکس اطلاعات کامل با مشاوران کانکس ساز تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

گروه صنعتی کانکس ساز با بیش از 18 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع کانکس و ساختمان های پیش ساخته در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. ارائه خدمات نظیر خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر مجهز به تمامی تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است. اکنون قادر به تامین فضاهای مورد نیاز شما عزیزان در این زمینه می باشد.

تمامی حقوق متعلق به وب سایت کانکس ساز می‌باشد.  2023 - 2003©