کانکس پیتزا فروشی

کانکس پیتزا فروشی یکی دیگر از محصولات پرفروش و پر طرفدار کانکس ساز می‌باشد. این كانكس پر طرفدار در حومه شهرها برای ارائه یک پيتزا درجه یک برای دوستداران پيتزا مي‌باشد. و دارای ابعاد مختلف به صورت کانکس چرخدار و بدون چرخ با متريال‌های مختلف كه از لحاظ اقتصادی و بهداشتی قابل توجيه باشد، ساخته مي‌شود.

 

مدت زمان اجرا :

30 روز

کانکس پیتزا فروشی

کانکس پیتزا فروشی یکی دیگر از محصولات پرفروش و پر طرفدار کانکس ساز می‌باشد. این كانكس پر طرفدار در حومه شهرها برای ارائه یک پيتزا درجه یک برای دوستداران پيتزا مي‌باشد. و دارای ابعاد مختلف به صورت کانکس چرخدار و بدون چرخ با متريال‌های مختلف كه از لحاظ اقتصادی و بهداشتی قابل توجيه باشد، ساخته می‌شود.

دلیل تقاضا از این محصول پتانسل موجود در مناطق موجود و فضای شهری و ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی برای نیروی انسانی راکد در سطح جامعه می‌باشد. حال یکی دیگر از مزایای این كانكس ایجاد مکان‌های تفریحی برای برای شهروندان عزیز می‌باشد که جهت پویایی شهر است و خود شکلی جدید به رنگ و بوی شهر می‌بخشد که با حضور و استقبال شهروندان معنا می‌شود. ما به جرعت میتوانیم بگوییم در خصوص این كانكس که زیر شاخه کانکس فروشگاهی می‌شود، اولین تولید کننده این تیپ کانکس بودیم.

انواع کانکس پیتزا فروشی

این كانكس انواع مختلفی دارد که ما آن را به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم کرده ایم. که اصولاً نمونه چرخدار دارای مالبند، کورپی، اکسل، 2 عدد چرخ و محور و کمک فنر می‌باشد که توسط یک ماشین کشنده جا به جا میشود. لازم به ذکر است این كانكس در ابعاد کوچکتری ساخته می‌شود.

زیرا قابلیت جا به جایی با یک کشنده را داشته و از طرفی می بایست مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی باشد تا کانکس مذکور ترافیکی نباشد. در این صورت غیر قابل جا به جایی می‌باشد. در این کانکس ثابت محدودیت در ابعاد نیست و طراحی آن به روز است و تنها محدودیت آن ثابت بود آن است که ما بیشتر به آن می‌پردازیم و توضیحاتی جامع در این خصوص خواهیم داد.

طراحی کانکس پیتزا فروشی

این کانکس را باید زیرکانه طراحی کرد و از نبوغ معماران در این خصوص بهره برد. با در نظر گرفتن رعایت مبلمان شهری طوری که مخاطب را نیز جذب و خود نیز به فضای شهری جان ببخشد. موضوعی خیلی مورد بحث در خصوص طراحی می‌باشد، رضایت خریدار است. که از آن استفاده می‌کند که این موضوع می‌بایست با حضور خریدار انجام شود.

مشخصات فنی

  • شاسی کانکس از تیر آهن نمره 16 تا 18 به صورت دور کلاف جهت پایداری کانکس و نگهداری کانکس در هنگام طوفان های شدید و بارهای جانبی
  • اسکلت کانکس از پروفیل‌های آهنی با مقاطع 40×40۰ و 40×80 با ضخامت حداقل 2 میلیمتر کاملاً ضد زنگ
  • کف کانکس از نوع سرامیک درجه یک استاندارد ایرانی با اجرای ملات ماسه و سیمان
  • نمای خارجی کانکس به صورت ترکیبی از چوب‌های ترموود و شیشه سکوریت با تلفیقی از ورق‌های کامپوزیتی آلومینومی درجه یک استاندارد رایج
  • عایق ما بین دیوارهای کانکس از پلی استایرن 4 سانتی متری با دانسیته مجاز دیر سوز
  • نورپردازی خارجی کانکس پیتزا فروشی از طریق هالوژن ها و نور مخفی های تعبیه شده در نقاط مختلف
  • مطابق پلان نورپردازی و نصب تابو و لوگو با استفاده از چلنیوم با روشنایی اس ام دی
  • استفاده از کرکره های برقی ریموت دار جهت محافظ در برابر سرقت یکی از عناصر مهم
  • پوشش داخلی دیواره ها و سقف از استیل نگیر جهت شستشو.
  • البته در ابعاد بزرگ استفاده از استیل به عنوان متریال قالب دیواره ها و سقف داخلی باعث افزایش بسیاز زیاد قیمت کانکس پیتزا فروشی خواهد شد که در چنین شرایطی پیشنهاد می‌کنیم فقط قسمت پخت و پز را از استیل و مابقی جاها را از دیوار پوش های قابل شستشو استفاده کنید.
  • البته دیوار پوش‌هایی که بتوان با مواد ضد عفونی کننده مورد شستشو قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

گروه صنعتی کانکس ساز با بیش از 18 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع کانکس و ساختمان های پیش ساخته در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. ارائه خدمات نظیر خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر مجهز به تمامی تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است. اکنون قادر به تامین فضاهای مورد نیاز شما عزیزان در این زمینه می باشد.

تمامی حقوق متعلق به وب سایت کانکس ساز می‌باشد.  2023 - 2003©