خانه پیش ساخته 90 متری

خانه پیش ساخته 90 متری پروژه مدرنی است که توسط تیم طراحی و اجرایی گروه صنعتی کانکس ساز انجام شده است. این خانه پیش ساخته که می تواند به صورت مدولار و یا اجرا در محل انجام پذیرش به خاطر شکل ظاهری و مدرن بسیار مورد توجه مشتریان خانه پیش ساخته می باشد.

 

مدت زمان اجرا :

40 روز

خانه پیش ساخته 90 متری

خانه پیش ساخته 90 متری پروژه مدرنی است که توسط تیم طراحی و اجرایی گروه صنعتی کانکس ساز انجام شده است. این خانه پیش ساخته که می تواند به صورت مدولار و یا اجرا در محل انجام پذیرش به خاطر شکل ظاهری و مدرن بسیار مورد توجه مشتریان خانه پیش ساخته می باشد.

مدت زمان اجرای این خانه پیش ساخته 40 روز می باشد و دارای امکانات کامل (سیستم الکتریکال و مکانیکال داخل سازه، نصب شیر آلات، نصب کاسه ها و کابینت های تمام ام دی اف می باشد).

امکانات خانه پیش ساخته 90 متری

خانه پیش ساخته با دارا بودن امکانات کامل که شامل اتاق خواب ها و سرویس حمام و دستشویی و آشپزخانه کامل فرنیش است و خاطری آسوده را برای شما فراهم خواهد نمود. خانه های پیش ساخته توسط تیم حرفه ای ما به صورت یک طبقه یا دو طبقه بنا به نیاز مشتریان ساخته می گردد. اسکلت خانه پیش ساخته به صورت فلزی یا LSF و یا حتی چوبی اجرا می گردد.

مزایای خانه پیش ساخته 90 متری

شما قرار است بخشی از درآمد خود را برای خرید ویلا کنار گذاشته و تا سال‌های طولانی از زندگی در این ویلا لذت ببرید. در نتیجه حق شما است که بدانید با خرید سازه های پیش ساخته چه مزیت‌هایی نصیب شما خواهد شد:

  • امکان ساخت سریع ویلا: مهم‌ترین مزیت خرید ویلاهای پیش ساخته این است که ساخت آن بسیار سریع بوده و در کوتاه‌ترین زمان با وصل کردن سازه‌ها، می‌توانید در ویلای خود مستقر شوید. لازم است بدانید از آنجایی که مدت زمان ساخت این سازه ها کوتاه‌تر است. لذا هزینه نهایی هم کمتر خواهد بود. داشتن ویلاهای پیش ساخته از نظر اقتصادی اقتصادی‌ تر از ساخت ویلا با مصالح ساختمانی است.
  • قابلیت جابجایی ویلا: اگر شما از ویلاهای مرسوم و ساخته شده با مصالح ساختمانی استفاده کنید. نمی‌توانید خانه پیش ساخته را به محلی دیگر انتقال دهید. اگر قرار است در منطقه‌ای دیگر ویلا داشته باشید. باید برای خرید یک ساختمان جدید اقدام کنید. اما در مورد سازه پیش ساخته چنین مشکلی وجود دارد. این قبیل ویلاها قابلیت انتقال دارند. اگر بعد از مدتی تمایل داشتید در یک منطقه زیبای دیگر ساکن شوید، با جرثقیل می‌توانید ویلا را به محل جدید ببرید.
  • استفاده بهینه از انرژی: آنچه که در عصر حاضر برای بشریت اهمیت دارد. صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. چرا که منابع انرژی در حال کاهش است و متاسفانه سوخت‌های فسیلی تجدیدناپذیر هستند. ویلاهای پیش ساخته با عایق بودن درب و پنجره، محیط داخلی را گرم نموده و در نتیجه مصرف انرژی کمتر خواهد بود.
  • مقاومت به زلزله: شاید این ذهنیت برای شما شکل بگیرد که مقاومت این قبیل ویلاها نسبت به مصالح ساختمانی، کمتر است. اما جالب است بدانید که سازه پیش ساخته به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند که بسیار مقاوم به بلاهای طبیعی هستند. این قبیل ویلاها دارای استاندارد جهانی از نظر استحکام به زلزله هستند.
  • طراحی دکوراسیون متناسب با سلیقه خود: همه ما تمایل داریم محیط داخلی خانه و ویلا را متناسب با سلیقه خود طراحی کنیم تا زندگی در این فضا لذت بخش باشد. با خرید ویلاهای پیش ساخته این امکان برای شما فراهم می‌شود که هر آنگونه که می‌پسندید، چیدمان داخلی ساختمان را طراحی کنید.
  • دوام بالای متریال به کار رفته در سازه: یکی از مشکلاتی که در شمال کشور برای ساختمان‌سازی وجود دارد خراب شدن مواد ساختمانی در اثر رطوبت است. ویلاهای سنتی به دلیل آسیب از رطوبت، در مدت کوتاهی نیاز به بازسازی دارند. و همین مسئله، معضلی برای ساختمان‌سازی در این منطقه شده است. اما با خرید خانه پیش ساخته این مشکل رفع می‌شود. متریال به کار رفته در سازه‌ها نسبت به رطوبت عایق هستند و در نتیجه آسیبی نمی‌بینند.
  • قابلیت بازیافت متریال ساختمانی: مسئله‌ای که در زمینه ساختمان‌سازی باید در نظر داشت، بازیافت مواد ساختمانی است. متاسفانه در مورد ویلاهای سنتی هر بار تخریب، مواد زیادی وارد محیط می‌شوند که بازیافت نمی‌شوند. و یا سرعت تجزیه آن‌ها کند است. اما در مورد خانه های پیش ساخته این مشکل وجود ندارد. مواد به کار رفته در این ویلاها به راحتی بازیافت شده و در سازه‌های جدید (کانکس) استفاده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

گروه صنعتی کانکس ساز با بیش از 18 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع کانکس و ساختمان های پیش ساخته در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. ارائه خدمات نظیر خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر مجهز به تمامی تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است. اکنون قادر به تامین فضاهای مورد نیاز شما عزیزان در این زمینه می باشد.

تمامی حقوق متعلق به وب سایت کانکس ساز می‌باشد.  2023 - 2003©