قیمت انواع کانکس

قیمت کانکس در شرکت تولیدی کانکس ساز از متر مربعى 1350 هزار تومان به بالا است. قیمت کانکس بر اساس متراژ و ابعاد نوع عايق و طرح متفاوت میباشد. به عنوان مثال قيمت كانكس پانلى در ابعاد 15 متر مربع به بالا حدود متر مربعى 4,000,000 تومان میباشد. يا كانكس با ورق گالوانيزه و عايق پلى استايرن حدود متر مربعى 1,500,000 تومان میباشد، البته در ابعاد 15 متر به بالا. قیمت کانکس با نماى ترموود و كامپوزيت فلزى از متر مربعى 5,000,000 تومان شروع میشود. به اين قيمتها هزينه سرويس بهداشتى حدود 6,000,000 تومان و آبدارخانه حدود 5,000,000 تومان افزوده میگردد. جهت استعلام قیمت لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید: 09121354260 02188025893 جهت اطلاع بیشتر با شماره 09121886896 تماس بگیرید. قیمت کانکس و خانه های پیش ساخته در گروه صنعتی کانکس ساز موضوع این مطلب ما است. کانکس ساز برای دستیابی شما به یک سازه رویایی تلاش می کند. تا از همان ابتدا برای ایجاد خواسته های فردی شما و یک سازه پیش ساخته مناسب مسکونی و ویلایی ایده آل، در ارائه ایده ای جالب و جذاب از نوع پیش ساخته که قابل توسعه طبق نظر شما است. کمک کند هر طرحی را می توان برای استفاده بهینه برای شما سقارشی انجام داد. قیمت کانکس و خانه پیش ساخته نسبی است. و هیچ پاسخ واحدی وجود ندارد. زیرا به متراژ، متریال، طراحی و محل مورد نظر ساخت بستگی دارد. در یک خانه پیش ساخته دقیقا مانند یک خانه سنتی بارزترین موارد متریال استفاده شده و اتمام کار (فینیشینگ) است. آنچه قیمت را می تواند متمایز نماید، کیفیت ساخت است.

متریال مختلف انواع کانکس

  • کانکس و خانه پیش ساخته چوبی
  • کانکس و خانه پیش ساخته ترموود
  • کانکس و خانه پیش ساخته سمنت برد
  • کانکس و خانه پیش ساخته پانلی
  • کانکس و خانه پیش ساخته سایدینگ
  • کانکس و خانه پیش ساخته کامپوزیت

ابعاد کانکس و خانه های پیش ساخته

برخی از مردم تصور می کنند که قیمت کانکس و خانه های پیش ساخته ارزان تر از نمونه های سنتی است. اما لزوما اینگونه نیست. بنابراین خانه های پیش ساخته ارزان تر نیستند. (عایق کامل، ضد زلزله، سرعت اجرای بالا) دقیقا مانند ساخت و سازهای سنتی برای نوع ساخت خوب می توانید هزاران مورد اضافه کنید. و هزینه نمایید. تا مطابق سلیقه خود و آنچه مورد نظرتان است نتیجه بگیرید. قیمت تمام شده برای یک کانکس و خانه پیش ساخته شامل همه پروژه می شود. (پروژه معماری کانکس، پروژه طراحی کانکس، بررسی توپوگرافی، مطالعه ژئوتکنیک، پروژه تهیه مواد اولیه کانکس و متریال و اجرای با کیفیت). ما مجموعه ای از چند مدل از خانه های پیش ساخته را در نظر گرفته ایم. که با استفاده از متریال مختلف و در اندازه های مختلف ساخته می شود. تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید. چه خانه پیش ساخته و یا کانکس با قیمت مناسب خریداری نمایید.

درباره ما

گروه صنعتی کانکس ساز با بیش از 18 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع کانکس و ساختمان های پیش ساخته در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. ارائه خدمات نظیر خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر مجهز به تمامی تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است. اکنون قادر به تامین فضاهای مورد نیاز شما عزیزان در این زمینه می باشد.

تمامی حقوق متعلق به وب سایت کانکس ساز می‌باشد.  2023 - 2003©